Contributie en lidmaatschapsvormen 2023 vastgesteld

T.a.v. de contributie 2023 en de lidmaatschapsvorm vanaf 2023 geldt het volgen

Wegende dat:

• de Algemene Ledenvergadering 2023 voorstelde om met alleen het vollidmaatschap door te gaan en het basislidmaatschap af te schaffen
  • dat Gerard v.d. Sanden vrijwel alle ‘basis leden’ heeft benaderd en hun mening heeft gepolst

Heeft het bestuur besloten dat:

1. Er vanaf 2023 alleen nog maar een volledig lidmaatschap mogelijk is en het basislidmaatschap (in ieder geval voor nieuwe aanmeldingen) geheel komt te vervallen
  2. De contributie ondanks alle prijsstijgingen ook voor 2023 gehandhaafd zal worden op € 25 / jaar

Onze penningmeester Femke zal binnenkort per mail alle contributiefacturen gaan versturen.

Aan alle leden het dringende verzoek om de contributie z.s.m., maar in ieder geval binnen 1 maand na ontvangst van de factuur te betalen. Het is voor de Penningmeester namelijk zeer tijdrovend om achter de achterstallige betalingen aan te gaan (en het is voor een vrijwilliger ook echt niet het leukste werk)

Komt betaling binnen 1 maand even niet lekker uit, laat het de Penningmeester dan even per mail weten. Zij kan daar dan rekening mee houden.