Nieuwjaarswens

Het bestuur wenst iedereen een heel mooi, gelukkig en gezond 2024.

Laten we hopen dat het niet alleen privé een heel mooi jaar wordt, maar dat er ook oplossingen komen voor vele grote problemen in de wereld.

Dit jaar is er géén Nieuwjaarsreceptie, maar wel een bijeenkomst op 25 februari 2024 vanaf 15:00 uur in het gebouw van Scouting Hank.
We hopen dan alle leden te mogen treffen voor onze algemene ledenvergadering en zullen dan ook onder het genot van een hapje en een drankje het nieuwe vaarseizoen inluiden.
Het is goed om elkaar dan weer eens te treffen. We hopen dan ook meer informatie te kunnen delen over de eerstvolgende geplande activiteiten, het bezoek aan de Stichting Historische Verbrandingsmotoren te Papendrecht en de Openingstocht die we dit jaar in en om de Biesbosch zullen houden.