Waterkaarten App

10 jaar geleden hebben wij een aantal navigatieprogramma’s getest en daar een verslag over geschreven.
Maar in 10 jaar verandert er heel veel. De informatie van toen is inmiddels dus zwaar achterhaald. Daarom hebben wij het initiatief genomen om dit jaar vooral te kijken naar de Waterkaarten App. Het programma was voorheen van de ANWB maar wordt nu uitgegeven door een nieuwe partij. Daar hebben we contact mee opgenomen en er is ons een licentie ter beschikking gesteld om het programma uitgebreid te testen.

Waarom nu alleen de Waterkaarten App? Het is een zeer betaalbaar programma dat voor de meeste leden meer dan voldoende informatie geeft en mogelijkheden heeft om te kunnen navigeren. Indien gewenst zullen we ook andere programma’s onder de loep nemen.

Zodra we e.e.a. uitgebreid hebben kunnen testen zullen wij hier weer verslag van uitbrengen.