Contributie en lidmaatschapsvormen 2023

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 4 februari j.l. zijn vanuit de leden een aantal suggesties gedaan t.a.v. de huidige lidmaatschapsvormen en de bijbehorende contributiebedragen.
In de bestuursvergadering van 7 februari zijn deze voorstellen uiteraard al besproken.
Het bestuur heeft dit nu in beraad en hoopt hier tijdens de volgende bestuursvergadering op 28  februari a.s. een besluit over te nemen. Daarbij zal ook worden meegewogen dat de contributie al vele jaren niet is geïndexeerd maar dat de kosten wel flink stijgen.
Aansluitend zal dit dan gecommuniceerd worden met alle leden en zullen de contributiefacturen per email aan de leden worden verstuurd met uiteraard het verzoek dit binnen een maand na factuurdatum te voldoen.