Verslag werksessies Biesbosch visie.

Onlangs heeft de Biesbosch federatie een aantal digitale werksessies over de toekomstvisie voor de Biesbosch bijgewoond. Klik hier om dit verslag downloaden.

Ook wordt in dit verslag verwezen naar een presentatie over recreatieve zonering. Klik hier om deze presentatie te downloaden. Als deze zoneringsplannen doorgang vinden zal dat voor het merendeel van onze leden die met een motorboot varen een grote impact hebben hoe we van de Biesbosch kunnen blijven genieten. Een voorbeeld was al het afsluiten van enkele kreken met Pinksteren. In de zoneringsplannen kunt u zien wat men nog meer van plan is.

Het is belangrijk dat de Biesbosch federatie blijft bestaan om zo onze stem te laten horen. Alleen dan kunnen we onze wensen inbrengen bij anderen. Om het voortbestaan van de Biesbosch federatie te waarborgen is men dringend op zoek naar bestuursleden. Heeft u interesse neem dan contact op de de Biesbosch federatie of informeer via het secretariaat van Watersportvereniging Vissershang.